Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-20, 09:03   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Lyspære

De aller rimeligste hverdagsmiddagsrettene

Det nærmer seg skolestart, og to svære ulver (pluss ei litta fuglunge) skal fôres på noenlunde adekvat vis, og helst uten å måtte rane en bank.

Jeg kan lage blomkålsuppe og gulrotsuppe og tomatsuppe til det renner ut av ørene men det er begrenset hvor mette de blir av suppe, og hvor ofte vi kan spise det.

Tips til de rimeligste hverdagsmiddagene? Det gjør ikke noe om det smaker noenlunde ok heller, men her er faktisk da pris førstepri.

Fisk er dessverre bortkasta penger her, ingen av oss spiser noe særlig av det i middagsform. (Bortsett fra meg hvis jeg får tilberedt det ordentlig, men det klarer jeg ikke sjæl.)

HMU, som kidsa sier. (Tror jeg.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat