Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-13, 16:34   #5
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Halloweenfest, hvor mye pynter/serverer dere?

Jeg har hatt noen år. Startet da eldste var 5, nå er han 8. Har pynetet kvelden før med spindelvev, mye spindelvev. Skjelletter, edderkopper, lyslykter, gresskar ol. Kan ikke ha for skummel pynt, da blir de redde hos meg. Ellers har jeg stoffer av nervøs flyel over bord, ev sofa for å skape en mørk effekt.

La litt mer arbeid i mat i starten, men erfaringen var at de spiste lite. De valgte til og med pølse i lompe foran mumie- pølsene
Så i år blir det enkel servering med vanlige pølser, ostepop, gelé laget i en hjerneform og godteri i skåler og strødd over bordet. I fjor var det mer enn nok. Da er festen en times tid, så skal de ut og gå. Tidligere har det vart lenger da vi inviterte voksne med barn, men nå blir det bare eldstes venner.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat