Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-12, 21:30   #55
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frukt i matboksen

I vår barnehage er det helt vanlig at de har med seg frukt/bær/grønnsaker i tillegg til brødskiver til frokost og lunsj, som er måltider de må ha med matpakke til. Noen har også med middagsrester o.l., og jeg ser at de har varmet mat i noen tilfeller. Det er da ikke sånn at de kun kan spise frukt til fruktmåltidet. Til ettermiddagsmåltidet, som er brødmat eller varmmat, har de som sagt fellesfrukten som vi tar med bidrag til. Er det så sært å ha sånt som en del av matpakken, altså? Jeg har det sjøl, jeg.

Nei, forklar saken til dem så ordner det seg nok. At barn som ikke drikker melk skal få juice ser ikke jeg heller behovet for, vår drikker stort sett bare vann i stedet.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat