Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-12, 21:17   #54
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Jeg hadde virkelig aldri akseptert dette. Du har lagd istand noe til ditt barn som skal spises til matpakkemåltidet. Fellesfrukt er noe helt annet. Det må være lov å sende med frukt i matboksen selv om man ellers har fellesfrukt. Jeg gjør det sånn hele tiden, og hadde steilet om barnehagen hadde gjort noe slik.
Jeg hadde ikke en gang giddet forklare barnehagen hvorfor du gjør det sånn, mitt barn er helt normalt vekstmessig, men jeg synes hun kan få ha blåbærene sine i fred uansett.

Rine, vi er jo ofte enige, men her er du på bærtur (frukttur?). Det du hevder her er jo ensbetydende med at alle barn må ha helt likt innhold i matboksen, noe som fremstår helt urimelig.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat