Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-08, 07:30   #41
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Jeg tror det er vanskeligere for en som er ny på forumet å se nyansene i det som oppfattes som en gjeng. For jeg kan veldig godt se at det til tider føles som om man er alene mot røkla om man havner (på "gal" side) i en opphetet diskusjon. Men etter man har vært her en stund og blir kjent med de ulike personene, så vil man finne ut at det er et mønster i ting og at det ikke er så fast etablerte gjenger her som det kan oppfattes som. Den man er lynende uenig med i en tråd er man plutselig veldig enig i i en annen.

Til dette med PK og kjepphester så er det slik at vi har jo alle våre kjepphester, og liker vel å ri dem ganske kraftig til tider. Og FP er i tillegg et forum med stor andel mennesker med høy utdanning og noen av medlemmene her skummelt flinke debattanter som i tillegg har sterke meninger.

For min del synes jeg det er de sterke meningene som gjør at det er morsomt å være her, og jeg liker at det er rom for mange meninger her inne. Det er ingenting som er så kjedelig som debatanter som er omtrent pinlig PK på alle områder.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat