Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-21, 20:30   #74
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg tror det handler litt om hvordan man bruker slik tjenester?
Jeg er ingen «venninne» person eller en folk betror seg til om slike ting. Og de få svært nære venninnene mine er klar over at hos oss er det fri flyt så de sender aldri sensitive ting. Ikke at jeg vet hva det skulle vært heller. Jeg er kjedelig, venninnene mine er kjedelige. Slekta også. Veldig lite jucey støff som deles altså.

Det har selvfølgelig stor betydning ja.

Jeg har venner på andre kanten av landet og verden, som deler intime ting om seg selv og sitt liv. I tillegg til jobbrelatert ting jeg har signert på å ikke dele. Jeg ble som sagt MØKKASUR da kompis fortalte at dama hadde lest våre samtaler. Vi har vrengt sjelen overfor hverandre, og jeg har delt ting med ham jeg er alt annet enn komfortabel med at andre får lese.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat