Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-21, 19:52   #64
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Inntil for ein mnd sidan fungerte min gamle iPad som ein familie-iPad som mannen disponerte. Der var eg permanent innlogga på Facebook, så han kunne lese alle mine meldinger på Facebook og Messenger. Han har ikkje eigen Facebook-konto, så vi gjorde det slik for at han skulle kunne følge med på diverse grupper for ungane sine skuleklassar og fritidsaktiviteter.
Men det førte til at han også kunne lese alle andre meldinger eg mottok via Facebook eller Messenger. Eg anar ikkje om han faktisk har gjort det, men han har i allefall hatt muligheten. No i sommar kjøpte eg ein ny iPad til han til bursdagen sidan den gamle braut sammen, og foreløpig har vi ikkje installert Facebook på den. Men eg ser for meg at det kan bli behov for det utover hausten. Ellers blir det plutselig eg som får ansvar for å hugse alt mulig av barnebursdager og aktiviteter. Han kan sjølvsagt få sin eigen Facebook-konto, men det er visst ei prinsippsak for han å ikkje ha det. Og det har jo fungert ganske greit når han har fulgt med via min konto.
Men eg må innrømme at eg av og til har valgt å chatte med venninner via Snapchat i staden for Messenger fordi eg har visst at han potensielt kunne lese meldingane mine. Så 100% komfortabel er eg ikkje!

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat