Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-21, 19:44   #61
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ja, men det er ikke det som er spørsmålet. Her kan vi hverandres passord, med unntak av til jobbting. Men det er ikke det samme som at vi faktisk bruker mulighetene. At mannen min ikke skal kunne ha tilgang til privatlivet mitt når jeg er syk/død, slik Milfrid skriver, er en absurd tanke i mitt hode. Han er den absolutt eneste i verden jeg er komfortabel med at skal ha tilgang til hva som helst, det er blant annet derfor han er mannen min.

Jeg har ingen mann. Jeg har en kjæreste jeg har hatt Kun Kort Tid da. Søskenbarner mitt har jeg kjent alltid.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat