Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-21, 19:04   #55
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

De to eldste ungene kan koden til min mobil og iPad, men ikke til PC. For meg er det helt uproblematisk, de bruker den til mobilspill, eller til å sjekke værmeldingen, den type ting, ikke til å lese meldingene mine. Og det er greit noen har tilgang dersom jeg skulle dø.

Eksmannen min var og er stikk motsatt, og panisk privat med mobilen sin. Det kan være flere grunner til det selvsagt, men et par av grunnene åpenbarte seg da vi var på ferie og jeg måtte låne iPaden hans for å svare på noen e-poster, og det poppet opp varsel om melding (med tekst) fra en av flørtene han hadde på gang, som jeg ikke visste om. Da gikk jeg inn å leste meldingene, det gjorde jeg. Og har ikke et snev av dårlig samvittighet, selv om de han meldte med ikke hadde godkjent at jeg skulle lese de meldingene akkurat.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat