Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-21, 15:34   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

De kommunikasjonsformene som nevnes her er jo ofte en sammenblanding av private, personlige, frivillige, offisielle og arbeidsrelaterte ting. Jeg synes selvsagt at det hadde vært problematisk om jeg sendte en personlig betroelse til en venn og partneren leste den, men hvis jeg sende et spørsmål om jeg kunne byttet tilsynsvakt i håndballhallen hadde ikke brydd meg hvem som leste.

(Nå er det vel mer eller mindre slutt på de eksemplene jeg nevner - mer og mer av den type kommunikasjon går vel på kommunikasjon mellom flere heller enn en-til-en. Poenget var bare at det som skjer på mobilen ofte er en blanding mellom flere sfærer)

Nå må jeg tilstå at jeg ikke skjønner hva du ønsker å poengtere her? At mobilen er en blanding mellom flere sfærer? Ja? Desto verre i mine øyne at den ikke holdes privat.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat