Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-21, 14:27   #15
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes det er ugreit mot de man kommuniserer med om partner har tilgang til ens kommunikasjon. I tillegg til alt annet jeg synes er ugreit med det, så klart, men folk får gjøre hva de vil selv, så lenge det er hva de vil selv og ikke noe partner mener at de skal ville.

De kommunikasjonsformene som nevnes her er jo ofte en sammenblanding av private, personlige, frivillige, offisielle og arbeidsrelaterte ting. Jeg synes selvsagt at det hadde vært problematisk om jeg sendte en personlig betroelse til en venn og partneren leste den, men hvis jeg sende et spørsmål om jeg kunne byttet tilsynsvakt i håndballhallen hadde ikke brydd meg hvem som leste.

(Nå er det vel mer eller mindre slutt på de eksemplene jeg nevner - mer og mer av den type kommunikasjon går vel på kommunikasjon mellom flere heller enn en-til-en. Poenget var bare at det som skjer på mobilen ofte er en blanding mellom flere sfærer)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat