Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-21, 14:00   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Vi gjør ikke det, vi har aldri diskutert det, men vi ønsker nok begge to å ha det slik. Ikke noe farlig om han skulle sjekke en sms for å finne en adresse som jeg har fått som melding eller lignende om jeg var opptatt med annet det skulle ikke gjøre meg noe, men ellers så gjør vi det aldri. Det har jo skjedd at det har kommet opp en "pop up" på mobilen og at man har sagt i fra til den andre at jeg ser at du har fått svar fra NN om vi f.eks. ventet på svar på noe osv. Med felles venner har vi som regel "tråder" på Messenger der alle er med.

Jeg har aldri hatt noe behov av å sjekke hans sms etc uten at han visste det.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat