Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-19, 14:37   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en romantisk gave

Er i byen nå. Kjøpte en fin genser jeg tror han vil like og være fin i, men det er en ørlite egoistisk gave fordi han egentlig ikke liker gensere, kun korte ermer... han er riktignok blitt mer frossen med årene og det hender han tar noe over t-skjorta når han skal ut...

Jeg skal lage kake i tillegg.

MEN. Etter jeg kjøpte genseren, gikk jeg forbi en sjokoladebutikk som solgte adventskalendere med skikkelig god og hjemmelaget sjokolade i. Han hadde elsket det. De var dyre. Det var genseren også. Jeg kjøper ikke begge deler selv om han fortjener det. Men jeg angrer på impulsiviteten min...

Edit: Resultatet ble at jeg etterpå kjøpte kalenderen i tillegg...


Sist redigert av Hyacinth : 05-11-19 kl 15:52.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat