Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-19, 07:35   #25
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg, yngste datter med samboer, baby og hund, pluss min eks skal feire jul på hytta. Og selvsagt min egen hund. Det har vi gjort to ganger før etter at vi kjøpte hytta for noen år siden. Hvis noen lurer på hvorfor eksen er med, så er det fordi han fremdeles er en naturlig del av familien, vi har en god relasjon og det er ingen grunn til at han ikke skal bli invitert.

Det blir første gang vi feirer jul med babyen, som fyller ett år om et par uker. Skal bli så koselig, og spennende å se hvordan hun vil reagere på all snøen! Ellers står pinnekjøtt og dronning Maud fromasj på menyen julaften, julesanger fra Spotify-lista på dab, og vi ser for oss en ganske lang gaveåpning. Som sikkert blir noe forkortet for babyen sin del siden hun legger seg tidlig.

Turer på ski og truger, lille søtnos i bæremeis eller i skinnpose på akebrett, grilling av marshmallows på bålpanna, litt tid til brett- og kortspill når minsten er i seng. Selv nyter jeg tidlige morgener fra rundt kl 5 til å strikke og lytte til lydbok.

Så må vi huske å kjøpe juletre denne gangen. Første julen måtte vi ut på truger i snøstorm lille julaften, utstyrt med øks, men i et område som domineres av bjørk og furu innså vi etterhvert at vi måtte fire på preferansene. Og ikke minst estetikken. Treet, som vi forøvrig ble veldig glade i, ble aldri kalt noe annet enn pjusken.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 687841E7-06A7-4A0C-945F-0E5EC17BCD6D.jpg (10,6 KB, 63 visninger)
Retz er ikke aktiv   Svar med sitat