Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-19, 00:02   #75
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Størrelse på håndbagasje Norwegian

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har nesten alltid med meg strikketøy på tur, og har aldri fått noe problemer med det. Men plutselig en dag møter jeg en eller annen som innser hvor mye skade man faktisk kan gjøre med de pinnene. (Før det er jo smått merkelig at man kan ha med seg slike stikkvåpen, men ikke en flaske vann.)

Til dette er det like mange svar som securities.

Jeg har noen eksempeler.
Jeg har ofte kniv på meg, type tapetkniv, denne gangen lå den i vesken, hadde helt glemt at den lå der. Vesken ble scannet på OSL, ingen reaksjon. Skulle hjem fra Arlanda samme ettermiddag, full "alarm" og selvfølgelig konfiskert. #uvitende

På de neste turene sørget jeg selvfølgelig for at veske og jakke var tomme for kniver, igjennom security på OSL, full "alarm", trukket til side, why? Jeg hadde 2 lightere i vesken, vedkommende hevdet at det kun var lov med 1. #uvitende

Så på langreise, over dammen, pakket med håndarbeid, hvilket innbefattet broderisaks, nåler og barberkniv (som er kamuflert som "smykke") durer igjennom både i Oslo og NY. Nabodamen på flyet lurte på hvordan jeg hadde fått med meg "verktøyene" mine ombord. #bevisst


Dette "smykket" kan du dele i 2 og du har et sylskarpt knivblad.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat