Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-23, 00:10   #13
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.865
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Verktøy alle bør ha?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Nettopp sånn.
Min verktøykasse inneholder bl.a. flere skrutrekkere og stjernetrekkere, hammer, vinkelmåler, vater, liten sag og annet. Jeg gidder ikke gå og sjekke. Jeg bruker diverse av innholdet minst en gang i måneden, så det er ikke så ofte. Det viktige er at jeg har tilgang til det jeg bruker oftest. Alle tre unga har fått tilsvarende med verktøy fra Helten. De bruker det ofte nok. Gammelhuset inneholdt mengder med verktøy* så alle tre unga, jeg og tidligere leieboer har fått fullt utstyr uten at noe måtte kjøpes.

*) Heltens bestefar var opprinnelig bonde og senere verktøymaker.

Ja alt dette. Har stått noen ganger og hamret med en bok eller lignende men det gir liksom ikke helt samme kraften.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat