Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-07, 16:54   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Opel Zafira - erfaringer?

Vi har Zafira. Det er god plass i den, men den er ikke så bred som Vectra, for eksempel, selv om det ikke er langt ifra. Det går akkurat ikke tre store bilseter i bredden, men har du liten rumpe, får du plass i midten mellom to seter bak. Vi har en snart-treåring bakovervendt, og det er ikke noe problem. Han sitter bak passasjersiden, da, siden mannen min har sinnsykt lange bein. Jeg liker at du kan jekke opp og ned førersetet og at man kan sitte høyt. Jeg elsker høye biler og synes konebilen vår, en Corsa, er som å kjøre gocart i forhold.
Vi har hatt lite reparasjoner på den, og delene til Opel er rimelige.
Den er lett å gjøre om til sjuseter, men da mister man bagasjerommet. Man må også ta ut bilsetene, og det kan være litt styr, så vi gjør det sjelden. Bagasjerommet (som femseter) er stort og godt.
Den kan være litt stiv i fjæringa, merker det i humper og sånn, men det er visst mye bedre på de nye modellene. Vi har en 2001-modell eller noe sånt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat