Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-07, 18:05   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har fått meg parsell, hva gjør jeg?

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Kanskje en kolonihageparsell?

Jeg tenker i allefall et stykke jord hvor man kan dyrke grønnsaker, for de som bor i blokk og ikke har egen hage.

Jepp. En parsell er et stykke jord hvor man egentlig kan dyrke hva man vil, men de fleste satser vel på ting man kan spise eller selge. Det er ikke en kolonihage, fordi det er ikke noe hus som følger med på jordflekken.

Jeg fant en fin bok i dag, som jeg tror kan være nyttig. Late kjøkkenhager. Der var det grei oversikt over forskjellige spiselige planter og hva man måtte gjøre med dem.

Men jeg vil gjerne ha tips til hva som er gøy å dyrke, hva som er lett, lure tips og sånn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat