Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-06, 22:16   #35
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.099
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rykker ned, rykker ned, rykker ned...

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Håper på et mirakel fra Aalesund neste år, jeg. Et lag som trekker 10 000 tilskuere på hver eneste kamp, selv i 1.divisjon, fortjener bedre enn å gå opp og ned hele tiden.

På tide å tenke på neste års tabell, nå. Tror jeg vil ha ned Odd og Lyn, med RBK på kvalik (som de taper), mens gullet selvsagt går til Bergen.

Enig med det meste. Odd er jeg litt sånn bob-bob til, vil heller se Stabæk ned. Sammen med Lyn. Og Rosenborg må få lide mest mulig, kvalik med nedrykk høres bra ut. Helst på Brann stadion, der Brann tar gullet og Rosenborg blir tildelt kvalik plassen.*Drømmer*

007 er ikke aktiv   Svar med sitat