Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-20, 10:10   #86
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.354
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tilbringer dere nyttårskvelden?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg mimret i går, 20 år siden min søster, en venninne og jeg fikk millenniumshypen i vrangstrupen og rømte til ei enkel hytte langt på fjellet. Gikk inn på ski i en time i mørke og 20 minus kvelden før, kokte pinnekjøtt på vedovn, skålte inn det nye årtusenet med cognac i turkopp ved bålet utendørs, under en enorm stjernehimmel, så tente vardebål på flere av fjelltoppene rundt, og bare svakt fyrverkeri i det fjerne. Topptur første nyttårsdag med skyfri himmel og perfekt skiføre. Beste nyttårsfeiringa!

Dette hørtes helt fantastisk ut! Jeg er muligens litt for bedagelig anlagt i dag til at jeg kommer til å gjøre det samme, men jeg fikk veldig lyst!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat