Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-19, 13:22   #60
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.451
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Neste bil skal ha adaptiv cruisekontroll har jeg tenkt. Og DAB-radio. Jeg er drittlei av radio metro.

I hear you!



Vi er bare på vår bil nummer 2 i vårt voksenliv. Kollektivt har vært og er en stor favoritt. Vi kjøpte nåværende bil som nybil, men med veldig gode rabatter. Den nærmer seg 7 år nå, og vi kommer nok til å kjøre den en god del år til. Så får vi bare håpe det er et marked for dieselbiler når den tid kommer, hvis ikke må vi kjøre gammel Ford i maaaaange år.

Ny bil skal være så flink til å parkere seg selv at jeg ikke trenger å bekymre meg for å parkere i for trang garasje mer. Den skal også ha alle fancy sikkerhetsfunksjoner som redder både oss i bilen og de utenfor i en krisesituasjon.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat