Tråd: Printer
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-21, 20:57   #10
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Printer

Kommer jo litt an på hva du skal printe. Vi har en Brother som vi elsker, men den har bare svart. Trådløs og virker hver gang jeg trenger den, i motsetning til de Canon og HP vi har hatt før som ALLTID* var tomme for blekk når jeg trengte dem.

*Jeg skal skrive ut noe tekst, men neeeeeeida, det er ikke lov for det er ikke mer GULT igjen, og når jeg endelig får kjøpt gult så skal den kalibrere og så tømmer den patronen med RØD og så kan den ikke skrive ut for det er ikke rød igjen osv.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat