Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-19, 18:59   #59
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jo du er helt ute på viddene fordi du tillegger oss meninger vi ikke har, sier at vi eier problemet hvis ikke vi får plass i et halvt sete og så roper du høyt om fatshaming. Det blir for dumt.

Jeg har ikke shamet noen. Bare påpekt en problematisk situasjon en kan havne i på flyreiser, om en havner ved siden av noen som bruker veldig mye mer enn sitt eget sete. Jeg går ut fra at de som skriver om sparkende barn ikke mener at barn ikke skal få ta fly, shamer barn eller har et dårlig menneskesyn.

Hvis jeg visste at jeg ikke fikk plass i et flysete hadde jeg tatt kontakt med flyselskapet og sjekket hvordan det kunne løses, om det var sjans for ledig sete ved siden av osv. Ikke basert meg på at den jeg havnet ved siden av syntes det var helt ok å sitte vridd i halve setet, eller stå bakerst i flyet det meste av turen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat