Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-19, 11:24   #9
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 17.mai når barna er store

Det er vel ikke oppmøteplikt for noen på 17.mai lenger? Her er det fridag for skolen og lærere feirer med sine familier.

Jeg kjenner jeg ser frem til å bare ha barn i ungdomsskolealder. Vi har to omganger med 17.mai dugnad igjen og så er alle ungene i ungdomsskolen. Tenker vi da kan i større grad se an været og velge om vi tar oss en tur til skolen for å spise is eller om vi ser på toget fra stuevinduet. Jeg er ikke spesielt glad i 17.mai feiring, men vi gjør det for barnas skyld.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat