Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-19, 11:04   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17.mai når barna er store

Her er det oppmøteplikt til skoletoget ut ungdomsskolen, og vi har brukt å ha frokost for familie hos oss, og ellers har det variert hva vi har gjort etter skole- og borgertoget. Noen ganger ikke noe, noen ganger ut og spise eller hjem til noen i familien.

I fjor var første 17. mai uten forpliktelser. I tillegg var ikke Frøkna hjemme. Det førte til at Herremannen og jeg bolset hjemme hele dagen. Vi kom oss ikke ut til noen av togene, og hvis vi ikke hadde hatt avtale med faren og farfaren om å spise på middagsbuffet kl. 17 hadde vi sikkert ikke kommet oss ut i det hele tatt. Vi har allerede snakket om at vi må gjøre noe i år, men har ikke helt landet hva det skal være. Jeg merker at 17. mai er en dag da jeg må gjøre avtaler på forhånd hvis jeg ikke skal bli sittende hjemme; jeg hater i utgangspunktet folkemengder og dagen har alltid vært et pliktløp.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat