Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-19, 10:39   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17.mai når barna er store

De eldste mine (17 og 19) feirer dagen med venner, så de ser jeg nok ikke. Lille går i skoletoget, så jeg skal til byen for å se på henne og også gå i toget selv. Etter det er det kanskje en tur på barneskolen og så drar jeg hjem og hviler, tipper jeg.

Vi har tidligere hatt tradisjon for å invitere foreldre på grilling, men det utgår i år. Tar det derfor laidback og koser meg istedet for å stresse. Jeg gidder ikke å ha dårlig samvittighet heller, det er ikke mitt ansvar alene at familien har noe å ta seg til.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat