Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-19, 13:20   #58
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forslag til noe jeg kan lage og selge på julemarked

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg mener for den forelderen som må kjøpe inn ingredienser OG lage dette.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det er vel en del av pakka med å ha barn på Steinerskolen.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tenker også at det er hva man kan forvente når man har barn på Steinerskolen.


Jeg har ikke barn på Steinerskolen, men kjenner folk som har barn der, samt barn på andre typer private skoler. Våre går/har gått på privatskole, og det er en av tingene som er mest markant - på den ene siden er det en del ting som er mye mer ressurskrevende både i innsats og penger enn det var i den offentlige skolen, på den andre siden er det ofte mer støttemuligheter dersom man ikke har mulighet kombinert med stor forståelse fra andre foreldre dersom man ikke kan bidra. Vår erfaring i alle fall.


På vår skole har man feks ett årlig arrangement hvor alle skal bidra med noe spiselig - for vår del endte det med kostnader på 1400 i år. I fjor var det billigere, da, men det er så etablert at vi ikke reagerte på det.



Ad mulige ting - slike markeder er gjerne steder hvor jeg kjøper ting som urtesmør, urtesalt osv. Urtesmør er supergodt, og kanskje mulig å lage i stor mengde, dele opp og pakke i cellofan?

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat