Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-20, 10:49   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har din hverdag endret seg som følge av korona?

Vi har ikke hatt noen store omveltninger som følge av permiteringer, heldigvis. Men mannen er selvstendig innen et område som er sårbart for sånne her ting, så vi har strammet inn på økonomien. Ellers har jeg gått fra å ha mye reisevirksomhet i jobben til å ikke ha vært ute av landet siden vinterferien, og kun 5 ganger ute av Oslo.

Jeg sykler så godt som overalt, og kan telle på én hånd hvor mange ganger jeg har kjørt kollektivt etter dette startet. Jeg drar ikke på kjøpesenter, og går nesten ikke i butikker "for å se".

Jeg trener nesten ikke på senter lenger, jeg syns det er veldig ekkelt å svette i et rom med mange mennesker.

Kulturkonsumet falt drastisk i starten, men har tatt seg opp litt nå. Jeg prøver bevisst å prioritere det og restaurantbesøk når jeg kan, for å holde de hjula i gang.

Det jeg tror kommer til å være endret for alltid er slutt på håndhilsing, større bruk av hjemmekontor, mindre bruk av kollektivtransport og mer trening utendørs. Jeg tror også at generelt samvær med andre i større grad kommer til å skje utendørs.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat