Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-23, 16:31   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nett sofa som ikke er for lang

Sofaen vi hadde sett oss ut viser seg å være i bredeste laget. Vi trenger en sofa som skal stå inntil en endevegg i en litt lang og relativt smal del av stua. Veggen er drøye 3 m meter bred, men ddt er vindu på den ene siden og en skyvedør til en bod på den andre siden. Vi trenger litt plass til å komme inn i den boden, men har valgt skyvedør spesielt for å unngå å krasje døra i møblene.

Googlet litt og kom over en sofa fra Fagmøbler.

https://fagmobler.no/rom/stue/sofa/3-seter-sofa/TR8197

Men jeg har ikke hørt om denne butikken, og jeg lurer på hvordan møblene derfra er i kvaliteten.

Har lyst på en litt nett sofa, gjerne på bein, men det er ikke et must. Den må gjerne være litt lys i stoffet. Jeg ønsker at den skal oppleves romslig å sitte i, men den må likevel ikke være altfor bred.

Noen tips?

(Vi skal ha en litt kraftigere modulsofa i en annen del av stua. Derfor ønsket om en litt nettere stil i denne delen.)

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat