Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-12, 08:53   #28
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer du (opprinnelig) fra? Greit, eller ugreit å spørre om?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, du må gjerne begynne med stedet de kommer fra, men hvorfor er ikke et stedsnavn i Norge godt nok svar, selv om de skulle ha annen hudfarge eller aksent? Større sjanse for at du har vært der, enn i en by i Pakistan, i alle tilfeller?

Ja, det var jo det jeg skrev i forrige innlegg. Jeg kan snakke leeenge om et sted i Norge, jeg.
Jeg synes likevel det er en del unødvendig såre tær ute og går når det gjelder slike ting. Snakker man om barna, kan en person som prøver å få barn eller vil ha flere barn, bli støtt. Snakker man om jobben, kan en uføretrygdet/syk person eller en person om har mindreverdighetskomplekser pga. jobben sin bli støtt. Samtidig er det rart å gå direkte på politiske eller filosofiske spørsmål med noen man aldri har møtt før.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat