Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-20, 15:35   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Synes du det er vanskelig å være helt stille?

Snål overskrift, og helt klart et tema som har blitt forsterket i heimen med all hjemmesittingen.

Men, jeg prøver å øke toleransen min på et område, og det er all smålyd og bråk de jeg deler adresse med lager. Vi har (altfor) åpen løsning hjemme, og slik rommene er plassert blir det mye gjennomgangstraff på kjøkken/stue-delen. Til og fra soverom, til og fra bad, til og fra TV-stue osv. Og mann og barn klarer ikke å forflytte seg uten å lage lyder, plystre, knipse. Om de skal lage seg en tekopp er det skrangling, synging, trampe takten. Hører jeg de komme opp trappa, setter jeg automatisk podcaster på pause, for den vil bli overdøvet.

Jeg prøver å lære dem forskjellen på å ha noe å si, kontra å bare lage lyd, men jeg vet ikke helt om de ser forskjellen (eller problemet. ) Hvis jeg ser noen sitte og se på TV stiller jeg meg ikke opp og synger i samme rom liksom.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat