Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-20, 06:41   #8
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gammel bil og verkstedkostnader

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Eller du kan gjøre som min far og kjøpe ny bil som nettopp er eu-godkjent for 9000 kr, og satse på at den holder i 2 år.

Jeg har ikke 9000. Ikke 5000 heller, for den del, men det må jeg forsøke å hoste opp. Min er jo også godkjent i ett år til,

Jeg har snakket med verkstedet og bedt dem være nøkterne, men det blir jo litt fort at det er bukken som passer havresekken.

Den har ikke synlig rust og det ble ikke påpekt på EU-kontrollen for et år siden. Kan det komme så fort?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat