Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-23, 13:03   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.860
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Makta - hva synes du?

Jeg var superspent og forventningsfull etter veldig gode kritikker, og nå er jeg spent på hva dere synes.

Jeg er gammel nok til å huske veldig mange av disse folkene - jeg er jo født på 60-tallet.

Jeg synes rett og slett dette var skikkelig bra. Helt fra starten, der de opplyser at serien er basert på sannhet, løgn og skikkelig dårlig hukommelse.Jeg likte det grafiske uttrykket - måten historien er bygget opp på, og så elsker jeg at møbelhandleren fra Jessheim har blitt en slags forteller. (Jeg var på besøk hos ham i butikken på 90-tallet og fikk en raus gave i form av en hel sofagruppe med tilbehør til sykehjemsavdelingen jeg jobbet på. Tror det var fordi en av hjelpepleierne i avdelingen vår hadde mye gode kontakter langt opp i LO-systemet.)

Jge digger både Gro og Reiulf.

Men hva synes dere andre?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat