Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-23, 09:07   #3
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Besteforeldreportalen - vinterdress

Jeg har fremdeles en som bruker dress. Isbjørn er bra, vi har hatt flere, men jeg synes ikke kvaliteten står til prisen (den er den dyreste man kan få kjøpt til ordinær pris mener jeg å huske…) og våre har fått hull og revnet i sømmer lenge før man kan forvente av denne typen plagg. Så jeg sverger til Reima. De har flere varianter og vi har hatt flere av modellen Stavanger. Liker passformen bedre og synes faktisk kvaliteten jevnt over er bedre enn isbjørn samt at Reima har noen finesser mange andre produsenter kunne lært av mtp. foring, passform, mykhet i tøy, mansjetter, hette osv. De har kunnet bruke dem i veldig vått vær uten at dressen trekker vann og de har holdt ungene gode og varme med ikke alt for tykke mellomlagg i den kuldeperioden vi har hatt nå.

Hvis barnet er et lite barn er det nesten bare Reima sin småbarns/babymodell som gjelder. Den er myk nok til at ungene får til å bevege seg og har ekstra isolering i rumpa. Modellen heter Lappi.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat