Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-11, 18:49   #35
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.421
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Ville prøvd litt forsiktig med vann og bittelitt såpe, evt rensemiddel beregnet på skinn. Kan kjøpes på skobutikk o.l. Tenkte jeg skulle impregnere veska godt før jeg tar den i bruk, så blir den lettere å holde ren.

Jeg leste i et interiørblad i går om at man skulle bruke grønnsåpe med vann, ikke for mye såpe. Ikke for mye på så at det blir skikkelig vått, men ha ut over hele så at man ikke fikk flekker. Tørke av og tørke når det har tørket så at man får fjernet eventuelle rester. Bruk myk klut, ikke microfiber.

Pelen er ikke aktiv