Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-24, 12:26   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.542
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste påskeeggene? Tips ønskes :)

Jeg gir stort sett bare godteri i påskeeggene, men prøver å starte litt tidlig og kjøpe når jeg ser noe som er litt ekstra fint eller annerledes, og spare det til påske. Særlig hvis jeg er på utenlandsreise i løpet av vinteren før påske. Jeg har ikke vært utenlands i år, men har likevel plukket med meg noe småtteri når jeg har kommet over noe. Som f.eks noen veldig søte (overprisede) mini eggekartonger jeg fant på Illums Bolighus. Noen ganger har jeg også prøvd å finne noe annet å putte oppi i tillegg til godteri, men det har blitt vanskeligere etter hvert som de har blitt større. Det vil si vanskeligere med sønnen. Jentene kunne jeg alltids funnet noe til, men det må jo være likt/like mye verdt.

Selve eggene er, som hos Stompa, noen pappegg kjøpt for mange år siden, og gjenbrukt flere år på rad. Har også hatt eggjakt i form av rebusløp med flere mindre pappegg, der hvert lite egg inneholder noe småsøtsaker og ledetråd til neste egg, og til slutt et stort egg med masse godteri. Men nå tror jeg ikke at jeg orker å være så kreativ og organisere en jakt, jeg bare gir dem eggene. Eventuelt får jeg heller utfordre dem til å lage eggjakt for hverandre.

Og slike tråder får meg alltid til å huske på den gamle påskeeggtråden til frukt, der det plutselig dukket opp en bisarr melding fra en ukjent bruker.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-03-24 kl 12:32.
My er ikke aktiv   Svar med sitat