Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-19, 14:39   #102
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IS-bruder og IS-krigere med norsk statsborgerskap - hente dem hjem?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg ser poengene deres, altså. Det er bare så, ....ARGH! Drittfolk, altså, både French og IS-folk. Og så må andre rydde opp etter driten.

HELT med på den, altså. Jeg -er med deg.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Gitt et skikkelig rettsoppgjør her, der man ikke, slik jeg syns man har gjort en del, tar lett på holdninger og handlinger fordi de er kvinner og mødre,

Det kan lett bikke andre veiene også. Tyskerjentene ble drøyere fordømt under andre verdenskrig enn en del av mennene som hadde gitt mye mer direkte støtte. Jentene i Bolivia fikk ikke noe som helst hjelp, i motsetning til Moland og French.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat