Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-08, 10:16   #60
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med dysleksiangst her inne?

Du skriver på annenhver linje. Du bruker ikke stor bokstav, komma osv.

Jeg syntes sånne innlegg er tunge å lese fordi man ikke bare kan skumme over og likevel få med seg hva som står. Du vet vel at de færreste leser et og et ord, men bare "ser over"? Når hele "oppsettet" er så anderledes så er det tungt å lese og du gjør det tungvindt for oss, (for da må man lese hvert enkelt ord), men lettvindt for deg selv som ikke gidder da.... om du skjønner.

Jeg irriterer meg ikke, men hender jeg hopper over innleggene ja, fordi de er sånne som må "granskes" for at man skal få meg seg hva som står. Ikke alltid jeg har tålmodighet til det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat