Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-08, 10:08   #54
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med dysleksiangst her inne?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

For meg er lesverdighet vesentlig. Jeg er såpass til ekshibisjonist at jeg liker at folk leser det jeg skriver. Hvorfor gidde hvis ikke, liksom?

Ja, helt enig. Dette med at det er vanskelig for folk med dyskleki etc er relevant i tekster som man lese. Jeg er veldig lite kresen på riktigheten i språket her på forumet, men i formelle sammenhenger er det selvfølgelig viktig at språket er korrekt (for at alle skal forstå, for at det ikke skal blir misforståelser etc).

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat