Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-08, 09:53   #43
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med dysleksiangst her inne??

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis du ser på produsert tekstmengde, og ikke bare på antall innlegg, så tror jeg ikke så veldig mange av oss kommer opp mot aktivitetsnivået hans. (Dessuten er det vel ganske lenge siden han gikk over til stor forbokstav etter punktum, såvidt jeg husker?)

Ja, du har rett.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia

Det er flere medlemmer på FP som ikke skriver korrekt eller utpreget godt norsk (et par av dem er dyslektikere), men som har så mye bra å bidra med at det er mer enn verdt bryet å lese det de skriver likevel. Selvsagt leser jeg det de skriver uansett hvor mange skrivefeil det er i innleggene deres.

Gjett om jeg er nysgjerrig på hvem du mener. Jeg synes egentlig de fleste på FP skriver "godt nok" norsk, men at vi har et noen som skriver brilliant.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat