Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-21, 21:47   #139
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Media og påvirkning av valg

Altså. Det er jo kjempekompliserte regler. Ikke rart de har misforstått dem.

https://www.stortinget.no/no/Hva-skj...VIS9xk1HpayTUg

Når man leser at presidentskapet hadde bestemt at man ikke skulle gå inn i enkeltsaker under granskingen. Og at Stortinget i 2019 stemte ned et forslag om å klargjøre reglene (må vel tolkes som om de mente de var tydelige nok?)…

Dette er så ekstremt ille at jeg mangler ord. «Vanlige folk» forventes å ha styr på at man får det man har rett på, og til og med ansvar for å oppdage feil som NAV gjør. Og null kjære mor og «livssituasjonen min er vanskelig» - for folk som ofte faktisk ER i en vanskelig situasjon.

Nei, etterforsk, tiltal og døm. Jeg mister all tro på likhet for loven om disse skal få slippe unna med «jeg forstod ikke reglene» og «jeg Stortinget ga meg dem». Det funker ikke for folk som går på NAV. Det ble virkelig ikke gå for dem som «misforstår» regler de selv har vært med på å lage.

Forøvrig har stortingspresidenten visst om dette siden valgkampen, da Adressa begynt er grave i det. Beklager. Min sympati er ikke-eksisterende.

Det var nå det var vanlige folk sin tur, ja? Da foreslår jeg ar vanlige folk får se at det er likhet for loven.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat