Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-17, 14:34   #22
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Still light tunic - farge?

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Kom borti noe shetlandsgarn, og guri meg for noen flotte farger! Men det blir dyrt!

Når du samanlikner pris, hugs å sjå på løpemeter. Shetland soft har 280 meter pr. 50 gram, så dersom du samanliknar med alpakka med rundt 150 meter pr. 50 gram eller Finull som er på 175 meter pr. 50 gram, får du ganske mykje meir garn på eit nøste. Nå veit eg ikkje kva storleik du tenker å strikke, men viss du skal ha 1500 meter garn, blir det 10 nøster Drops alpakka til 35-ish (?) eller 6 nøster Shetland soft til 60-ish. Så prisforskjellen blir ikkje så veldig stor, om du ser på garnet.

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Ser at Shetland soft fra Malsen og Mor er brukt. Noen som har erfaring med det?

Forelska meg litt i denne fargen:

Shetland soft er mitt absolutte favorittgarn. Det er det same som Holst supersoft, som er litt rimelegare (men som må bestillast frå Danmark, så det avheng av tollgrensa).

Dette er eit utruleg drøyt garn, fine fargar, nydelege meleringar og alle dei gode eigenskapene til rein ull.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat