Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-08, 10:42   #70
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toppidrettsutøver kritiserer karriereforeldre

Han kaster virkelig stein i glasshus.

Faren min var toppidrettsutøver da han fikk meg (faktisk i samme idrett som Tufte ..... men pappa var på langtnær like flink og treningsvillig). Allikevel måtte han slutte siden han syntes det var fullstendig umulig å kombinere en idrettskarriere og være en god far.

Tufte har rett i at en del barn i dag ikke er aktive nok, men at dette skyldes fancy karrierer er helt feil. Og at han er så vanvittig mye bedre forelder for sitt barn enn vi som jobber er for våre tror jeg ikke akkurat. Jeg både leker med lego og leser for mine bare i hvert fall. Gå tur med dem og spiller fotball gjør jeg også ...... og jeg har en såkalt karriere.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat