Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-19, 07:30   #52
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brudd på ytringsfriheten eller brudd på opplæringsloven?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg argumenterer altså ikke for unge venstres synspunkt, men jeg syns det er teit å håne det som et i-landsproblem, når det ligger andre argumenter bak. Som du selvsagt står fritt til å være uenig i.

Litt fra sidelinjen her, men jeg mener det blir rart å trekke inn legalisering av hasj når man diskuterer behandling av rusavhengige mennesker.
Legalisering av hasj synes jeg godt man kan plassere under i-landsproblemer, rett og slett fordi hasj godt kan brukes hist og pist og for kos og gøy av folk flest, uten at man blir avhengig av det.
Medisinsk sett er avsnittet du siterer et sammensurium, men det ser jo flott ut på trykk da.

__________________
2012, 2007 og 2004

Sist redigert av Appelsin : 31-08-19 kl 07:39.
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat