Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-07, 18:34   #26
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg lurer litt på yoghurt og mat og slikt

Sneipen elsker yoghurt, og får 3-5 ganger i uken, tenker jeg. Vi velger vanligvis Biola-varianten, fordi den vel har mindre sukker (sa noen? Jeg har ikke sjekket, må jeg innrømme :godtroende: ). Jeg er ikke så fryktelig bekymret, han drikker ikke saft, spiser så og si aldri godteri og får syltetøy en sjelden gang i helgene. Det er summen som teller, tenker jeg.

Og Sneipen er heller ikke veldig glad i middag, selv om det begynner å hjelpe. Det er veldig viktig at den ikke er for varm, derfor legger jeg alltid på til ham før jeg dekker på til oss andre.

La ham sitte og fikle med det og spise det han vil, tenker jeg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat