Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-07, 14:38   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg lurer litt på yoghurt og mat og slikt

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Iom at han spise kald lasanje er det vel mer temeraturen han reagerer på enn maten i seg selv?

Nå syns jeg kanskje ikke at å spise kald lasagne en dag kvalifiserer til at han spiser middag bare den er kald da.
Men jeg skjønner hva du mener. Kanskje han har brent seg på noe mat eller noe en gang? Men han drikker gjerne varm kakao da.
:snåling:


Opprinnelig lagt inn av tink, her.

... og jeg tvinger nedi noe havregryn for at det skal være litt mer mat i det. Ikke alltid like populært.

Poden peker på havregryna når han vil ha yoghurt, for han har aldri fått bare vanlig yoghurt. :luremamman:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat