Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-19, 09:33   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe kjøkken

Jeg har IKEA både på hytta og hjemme - og jeg er superfornøyd! Pent, solid, praktiske løsninger og ikke minst - proffe folk gjennom hele bestiilings- og leveringsprosessen. Noen venner av oss som valgte Epoq, opplevde et mareritt av senleveranser og ikke-leveranser - me kjøkkenet deres er nydelig nå som det endelig er kommet på plass.

Hjemme har vi oppvaskmaskin og koketopp og stekeovn integrert. VI valgte toppmodellene, og har vært veldig fornøyd med dem. På hytta har vi keramisk koketopp og enklere stekeovn - de er 10 år i år, og funker veldig bra fortsatt.

Jeg anbefaler IKEA til alle - man får mye for pengene og IKEA har veldig bra bytte- og reklamasjonspolicy - det har dessverre ikke Elkjøp (som selger epoq).

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat