Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-11, 11:40   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg må innrømme at jeg ble litt forbauset da jeg leste dette.
http://www.abcnyheter.no/nyheter/111...ilbake-pa-jobb samt da jeg hørte intervjuer med folk i Vågå på TV.

Det virker som om mange vil at den overgrepssiktede ordføreren skal tilbake i jobb allerede nå.

Jeg blir forbauset over at et lokallag i AP kan uttale noe slikt som dette:

Sitat:

– Øygard er ikke dømt, det er det vi forholder oss til. Vi har gått gjennom kommuneloven og vedtektene til Arbeiderpartiet og funnet ut at dette er uproblematisk. Dersom Øygard ønsker å komme tilbake nå, er han velkommen. Han har vår fulle tillit, sier Langøygard.

Jeg tenker helt uavhengig av skyld her. Vi vet ikke om mannen er skyldig eller uskyldig. Det er slikt som skal vurderes i tida som kommer. Jeg tenker bare at det må være veldig uklokt av et partilag og av folk ellers å gå ut slik de gjør nå. Dersom det skulle ligge noe i anklagene kan en slik massiv støtte til den anklagede bli en ekstra belastning for den som er rammet. Selv om det skulle vise seg å være falske anklager så tenker jeg at det er veldig uklokt å gå inn og ønske en ordfører tilbake mens politiet jobber med saken.

Som sagt så uttaler jeg meg IKKE om skyld her. Det er mer en forbauselse over at et partilag i et seriøst politisk parti kan komme med slikt.

Hva tenker dere?

Guava er ikke aktiv