Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-19, 09:04   #29
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.492
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Digitalt førerkort

Det funker ikke som legitimasjon. Den er grei

Men det gjør at jeg slipper tenke på t "nå har de sikkert en sånn kontroll der de stopepr alle for å sjekke setebelte eller noe sånn" den ene dagen i året jeg har glemt lommeboka, aka ikke har med meg lappen. Så har jeg da det i alle fall.

Jeg fornyet mitt da jeg giftet meg for jeg byttet navn, derved har eg nytt nok bilde til at det er digitalt og derfor får jeg lov å ha det på app. Finfint det, må fornye det innen 1.1.33 stor det, håper noen minner meg på det i 2032 for jeg kjenner at det er ikke sånn veldig aktuelt at jeg klegger inn en påminnelse i september 2032 på kalenderen om at "husk å fornye førerkortet", det er liksom... "litt" lenge til "alle" må visst det, av oss som fikk førerrett med varighet til vi ble 100, man bestmet ånn 15 års varighet på den for litt siden, og derav må alle fornye i 33. Nei, 32, før 1.1.33 Lærte jeg i går. Pga den appen. Så helt ubrukelig var den da ikke, for dette har jeg ellers ikke fått med meg

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat