Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-13, 12:29   #46
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Smaker det noe av safran?

Eg kan ellers melde at eg i fjor kjøpte safran på innvandrerbutikk til ein veldig rimelig penge. Det var pulver vil eg meine? Men det smakte ikkje godt! Eg har høyrt at der finst jukse-safran på markedet. Eg har i alle fall bakt lussekattar i mange år og nytt safransmaken, men i fjor blei det altså mislykka.
Ser at det er blitt diskutert før dette: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=80687
Her er forresten mi oppskrift på glutenfrie lussekattar, som er basert på ei gluten-oppskrift for dei som vil ha vanleg mjøl.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat